خرید ظرف خاک گربه توری دار زاریکس
.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

خرید اینترنتی ظرف خاک گربه توری دار مدل سه لنگه و لبه دار با توری زاریکس که به راحتی بتوانید خاک را در کوتاه ترین زمان ممکن الک کنید. با کیفیت و طراحی حرفه ای و مخصوص دستشویی گربه

ظرف خاک گربه توری دار سه لنگه با توری زاریکس

  • دارای تنوع رنگ
  • تولید شده از  پلاستیک مرغوب و با کیفیت
  • دارای توری تخلیه
  • متشکل از دو لگن و یک توری
  • ابعاد: ۵۸×۳۸×۱۸ سانتی متر

محصول پیشنهادی: قلاده پرنده

ظرف خاک گربه توری دار سه لگنه لبه دار محصولی است که برای دستشویی گربه طراحی و تولید شده است و استفاده از این ظروف برای بهداشت حیوان ضروری است.طراحی این ظرف خاک گربه، به گونه ای است که از بیرون پاشیدن خاک جلوگیری می کند . این ظرف از جنس پلاستیک مرغوب بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است. لازم به ذکر است توالت گربه نباید نزدیک به محل استراحت و ظرف غذای آن ها باشد. معمولا سرویس بهداشتی و یا حمام مکان های مناسب تری برای قرار دادن ظرف خاک گربه هستند.

بیشتر ببینید: قلاده سگ

ظرف خاک گربه توری دار سه لگنه لبه دار

با کمک ظرف خاک گربه توری دار سه لگنه لبه دار دیگر شما نیاز به بیلچه ندارید و میتونین راحت خاک رو اصطلاحا الک کنید . نحوه کار با این محصول به این صورت است که دو لگن روی هم سوار میشوند و روی آنها لگن توری دار می نشیند . بعد از اینکه گربه شما روی خاک دسشویی کرد و شما نیاز به تمیز کردن خاک داشتین توری را خارج کرده ( در این لحظه خاک روی لگن اول به صورت الک شده خالی میشود ) توپک هایه تشکیل شده ادرار و مدفوع را که روی توری ماندند در سطل آشغال یا کیسه ریخته و توری را روی لگن دوم قرار دهید سپس خاک الک شده لگن اول را مجددا روی توری بریزید .

ظرف خاک گربه توری دار سه لگنه لبه دار با بهترین متریال و کیفیت و از پلاستیک فشرده ساخته شده است که باعث سهولت شستشو و مقاومت و عمر طولانی این محصول میگردد . ارتفاع آن مناسب برای تمامی سنین طراحی شده است (ارتفاع بلند باعث عدم امکان استفاده گربه های کم سن میگردد)

لینک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نرگس
ت : جمعه 31 فروردين 1403
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید

لینک وبلاگ

 

خانه

 

صفحه اصلی

 

وبلاگ

 

لینک صفحه اول

 

 

 

پشتیبانی