انواع قفس و پارک سگ استیل یا برزنتی
.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

خرید انواع پارک سگ از جنس استیل یا برزنتی با کیفیت بی نظیر و تخفیف ویژه. پارک برزنتی سگ و گربه بهترین وسیله برای نگهداری و آموزش حیوانات. با طراحی شیک و تاشو. قابل استفاده در منزل و مسافرت

یکی از وسایل مورد نیاز و مهم برای نگهداری از سگ و گربه، محوطه بازی یا پارک برزنتی سگ است. شاید ایده «محدود کردن فضای سگ» بنظرتون ظالمانه بیاد و ترجیح بدید توله سگ بامزه‌ای که تازه به خونه آوردید برای خودش در خونه بچرخد و راحت باشد.

اما باید بدانید که پارک یکی از مهم‌ترین مراحل در تربیت و آموزش سگ هست و اگر شما یه سگ خوش رفتار و مودب می‌خواهد نباید از آن غافل بشید.

قابل استفاده برای انواع سگ و گربه، جوندگان، خرگوش و همستر. با قیمت ارزان و استفاده آسان.

ضد آب و تاشو، زیپ دار و مستحکم، دارای ساک برای حمل آسان. از جنس پارچه برزنتی ضخیم و یا کیفیت.

پارک سگ

پارک سگ یا قفس سگ، در واقع یک حصار فلزی و یا پلاستیکی است که فضای فعالیت سگ را محدود می‌کند. پارک های سگ انواع مختلفی دارند، اما اکثریت بدون سقف هستند.

لینک

معمولا پارک های سگ که فلزی هستند، دوام بیشتری دارند و همچنین استحکامشان نیز بیشتر است. البته پارک برزنتی سگ نیز وجود دارد که هم قابل شستشو هستند و هم سبک هستند و گزینه های مناسبی برای مسافرت هستند.

پارک سگ فضای خاصی را برای سگ فراهم می‌کند. معمولا صاحبان سگ، سگ را در این فضا نگهداری می‌کنند تا به او آموزش دهند و بتوانند او را کنترل کنند.

مزایای استفاده از پارک سگ

مکانی برای بازی: پارک سگ، همان طور که در بالا گفتیم، محوطه ای است که سگ در آن به بازی و فعالیت مشغول است. شما به عنوان صاحب سگ به راحتی می‌توانید اسباب بازی های مورد علاقه سگ خودتان را درون این محوطه قرار داده تا سگتان با آن‌ها بازی کند

بیشتر ببینید: خرید قلاده پرنده

راحتی خیال صاحب سگ: هنگامی که شما مشغول انجام کاری هستید که نمی‌توانید همزمان هم مراقب سگتان باشید. پارک سگ بهترین انتخاب است. شما می‌توانید در مدتی که مشغول انجام کارتان هستید، سگتان را درون پارک سگ قرار داده تا خیالتان راحت باشد و دیگر نگران گم شدن سگتان و شیطنت هایش نباشید.

امنیت سگ: اگر سگ شما استرس زیادی دارد، ترسو است و یا فعالیت زیادی دارد و پر انرژی است، می‌توانید از پارک سگ استفاده کنید و او را درون آن قرار دهید تا آرام شود و با فضای جدید آشنا شود.

شما با استفاده از پارک سگ می‌توانید سگ خود را تربیت کنید و به او رفتارهای مختلف را یاد دهید.  با استفاده از پارک سگ، شما می‌توانید به سگتان یاد دهید که در هر موقعیتی چه رفتاری باید داشته باشد.

نکته مهم

در هنگام خرید پارک سگ به اندازه و نژاد سگ خود نیز توجه کنید و سعی کنید پارک سگی را انتخاب کنید که فضای کافی برای او داشته باشد و برایش کوچک نباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نرگس
ت : جمعه 31 فروردين 1403
.
مطالب مرتبط با این پست

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید

لینک وبلاگ

 

خانه

 

صفحه اصلی

 

وبلاگ

 

لینک صفحه اول

 

 

 

پشتیبانی